גולן טלקום נכנסת לשוק הפרי-פייד עם חבילות במחירים שוברי שוק
לדברי גיל שרון יו"ר ומנכ"ל גולן: "שוק הפרי-פייד נאמד בכ-350-400 מיליון שח בשנה, ואין שום סיבה שלא ניקח חלק משוק זה. כפי שגולן השיגה נתח שוק של כ 16% במגזר הפרטי בישראל, בזכות מחירים אטרקטיביים והצעות שוברות שוק, אנו מאמינים כי נחולל מהפכה גם בשוק הפרי-פייד. המהלך הינו התפתחות טבעית עבורנו".
גולן טלקום הכריזה הבוקר (18.6.2018) כי היא נכנסת לשוק הפרי-פייד (תשלום באמצעות טעינה מראש) – שוק שנשלט עד עכשיו על ידי החברות הוותיקות.
החברה יוצאת במבצע השקה – חודשיים של שיחות וסמס ללא הגבלה ו-18 ג'יגה גלישה ב 45 ₪ בלבד, זאת כאשר אצל המתחרים חבילות דומות מתומחרות בין 50 ל-100 ₪ לחודש אחד.
גיל שרון יו"ר ומנכ"ל גולן: "אנו מאמינים כי נחולל מהפכה גם בשוק הפרי-פייד. המהלך הינו התפתחות טבעית עבורנו".
באתר החברה עדיין לא קיים כל אזכור לתהליך ולא קיים אתר בו ניתן לרכוש את הכרטיסים.
גולן טלקום לא פעלה בתחום זה עד עתה, והוא נשלט על ידי החברות הוותיקות, כשמחירי ההסלולר בפרי-פייד גבוהים משמעותית ממחירי החבילות בשוק הכללי. המשמעות של כניסת גולן טלקום לשוק זה נחשבת לרעידת אדמה נוספת בשוק הסלולר, שכן החברה ידועה כשחקן דיסקאונט אגרסיבי בשוק סלולר, שגרם להורדת המחירים בענף.
מבצע ההשקה כולל חבילה לחודשיים עם שיחות וסמס ללא הגבלה ו-18 ג'יגה גלישה.
גולן תמתג את הפעילות החדשה תחת המותג GOLANtalk בדומה למותגי הפרי-פייד של החברות הוותיקות. שירותי הפרי-פייד מיועדים ללקוחות ללא אמצעי תשלום קבוע כגון עובדים זרים ומהגרים, וכן ללקוחות המעוניינים להישאר אנונימיים.