ענקית הגיימינג Voodoo הודיעה על שיתוף פעולה עם oolo הישראלית
חברת פיתוח המשחקים המדורגת מספר 1 בעולם בחרה בטכנולוגיית AI של oolo לניטור הפעילות העסקית שלה והגנה בזמן אמת על הכנסותיה.
ענקית הגיימינג Voodoo הודיעה על שיתוף פעולה עם oolo הישראלית
חברת פיתוח המשחקים המדורגת מספר 1 בעולם בחרה בטכנולוגיית AI של oolo לניטור הפעילות העסקית שלה והגנה בזמן אמת על הכנסותיה.
חברת המשחקים הצרפתית Voodoo, המדורגת במקום הראשון בעולם מבחינת מספר הורדות המשחק עם למעלה מ-6 מיליארד הורדות ו-300 מיליון משתמשים פעילים בחודש, מייצרת כמויות אדירות של מידע על התנהגות SURFER וביצועי הכנסות.
החברה הודיעה על בחירתה בפתרון הייחודי של חברת oolo AI הישראלית שתעניק לה פתרון כולל עבור ניטור המידע העסקי שלה. חברת oolo, שהוקמה לפני שנתיים וחצי, מציעה פתרון 'ניטור עומק' שמזהה אירועים חריגים בנתונים העסקיים של החברות ואת הגורמים העומדים מאחוריהם – וכל זאת באופן אוטומטי.
עד כה, תהליך הניטור של מידע החברה נעשה באמצעות עבודת כפיים ידנית המכסה חלק קטן מהמידע העסקי של החברות. תהליך זה מונע מהעובדים גם משימות חשובות אחרות ולוקח זמן רב.
"לכולם ברור שהניטור הידני ייעלם מהעולם בשנים הקרובות ואת מקומו יתפסו מערכות חכמות ומהירות הרבה יותר" מסביר יובל ברנר, מנכ"ל ומייסד שותף ב oolo, "אנחנו מתכוונים להיות אלו שמובילים את השינוי הזה בשוק, השותפות עם voodoo היא עוד אבן דרך משמעותית אל מול המטרה הזו".
היכולת של המערכת של oolo היא להציג למשתמשים מספר מצומצם של התראות ממוקדות על בעיות שעולות מהנתונים ודורשות תיקון ובמקביל להציג הזדמנויות עסקיות רלוונטיות. "מדובר בשינוי משמעותי אל מול המציאות הנוכחית, שבה הצוותים התפעוליים מקבלים מדי יום עשרות התראות בנוגע לנתונים שלהם, כאשר הרוב המשמעותי הוא חסר משמעות עבורם", מוסיף ברנר.
היעד האסטרטגי המשותף העומד מאחורי שיתוף הפעולה הזה הוא הגברת היעילות התפעולית, "השימוש במערכת של oolo עוזר לנו לנקות את רעשי הרקע ולהציף רק את הבעיות שבאמת דורשות את תשומת הלב שלנו. הזמן ש-oolo מצליחה לחסוך לנו הוא יקר ערך" אומר מקסנס לורנסין, מנהל המונטיזציה והצמיחה בvoodoo.
אודות voodoo
Voodoo נוסדה בשנת 2013 והיא אחת ממפתחות המשחקים והאפליקציות הגדולות בעולם.
מאז הקמתה החברה צברה למעלה מ-6 מיליארד הורדות ו-300 מיליון משתמשים פעילים חודשיים על פני יותר מ-200 משחקים.
אודות oolo
oolo הוקמה בשנת 2019, על ידי יובל ברנר (CEO) ורועי יניב (CTO), מדובר בחברה השנייה שהשניים מייסדים יחד, אחרי שהקימו ב-2012 את קרמבולה. החברה השלימה סבב גיוס ראשון בגובה של 6 מיליון דולר בהובלת S Capital, ובהשתתפות 2B Angels והמשקיע רמי ברכה.
בסיס החברה ממוקם ברעננה, והיא מונה 45 עובדים הפרושים בישראל, לונדון טורקיה, יפן ואוקראינה. המערכת של oolo היא פתרון ייחודי וראשון מסוגו עבור חברות המפתחות אתרים ואפליקציות, הפתרון האוטומטי של oolo מצליח לזהות ולנטר בעיות חריגות בנתונים ומתרגם אותם לסדרת פעולות עסקיות.