
עיריית רמת-השרון מקדמת מהפכה דיגיטלית והופכת את השירותים למקוונים
עיריית רמת-השרון מקדמת מהפכה דיגיטלית והופכת את השירותים למקוונים: הושקו מגוון שירותים מקוונים חדשים באתר הוועדה המקומית-מינהל ההנדסה שיחסכו מהתושבים זמן יקר, הגעה לבניין העירייה ועמידה בתורים
במסגרת החזון אותו מקדמת הנהלת העירייה, מרבית השירותים שניתנים לתושב, יהפכו בסוף ההליך למקוונים * החזון מקודם מתוך התובנה שלתושב אין זמן מיותר לעמוד בתורים, להדפיס מסמכים וכד'- כפי שהיה לאורך כל השנים * במסגרת מגמה זו, הושקו לאחרונה שירותים מקוונים באתר הוועדה המקומית-מינהל ההנדסה: דיווח על ביצוע עבודה הפטורה מהיתר, הגשת התנגדות באופן מקוון, פנייה מקוונת למחלקת פיקוח בניה, תשלום אגרת תיק מידע ודף מידע, תשלום אגרת למידע על חבות בהיטל השבחה ועוד. כל מה שהתושב צריך, זה להיכנס לאתר הוועדה ולקבל שם את כל השירותים באופן מקוון, שהוא קל יותר וידידותי למשתמש
מהפכה דיגיטלית- שירות ב"קליק": עיריית רמת-השרון מקדמת מהפכה דיגיטלית והופכת את כל השירותים למקוונים. השבוע הושקו מגוון שירותים מקוונים חדשים באתר הוועדה המקומית -מינהל ההנדסה, שיחסכו לתושבים זמן יקר, הגעה לבניין העירייה ועמידה בתורים.
בשנים האחרונות מקודמת בעירייה מהפכה דיגיטלית שקטה ומשמעותית, שבמסגרתה נעשה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לטובת שיפור השירות לתושב. במסגרת החזון אותו מקדמת הנהלת העירייה, מרבית השירותים שניתנים לתושב, יהפכו בסוף ההליך למקוונים. החזון מקודם מתוך התובנה שלתושב אין זמן מיותר לעמוד בתורים, להדפיס מסמכים וכד'- כפי שהיה לאורך כל השנים.
לטובת כך שדרגה העירייה את השירות לתושב והפכה אותו למקוון ובמקום לבזבז זמן יקר ולעמוד בתור, התושבים פשוט נכנסים לאינטרנט וממלאים טפסים שנשלחים באמצעות המייל. מעבר לחיסכון בזמן יקר של התושב, השירותים המקוונים חוסכים עשרות אלפי דפי נייר מדי שנה, תורמים לשמירה על הסביבה ומייעלים את הפעילות המערכתית של העירייה.
במסגרת מגמה זו, הושקו לאחרונה שירותים מקוונים באתר הוועדה המקומית-מינהל ההנדסה: דיווח על ביצוע עבודה הפטורה מהיתר, הגשת התנגדות באופן מקוון, פנייה מקוונת למחלקת פיקוח בניה, תשלום אגרת תיק מידע ודף מידע, תשלום אגרת למידע על חבות בהיטל השבחה ועוד. כל מה שהתושב צריך, זה להיכנס לאתר הוועדה ולקבל שם את כל השירותים באופן מקוון, שהוא קל יותר וידידותי למשתמש.
מהעירייה נמסר: "אנחנו מקדמים בשנים האחרונות מהפכה ענקית בעירייה ומשתמשים בטכנולוגיה מתקדמת בכדי לשפר את הביצועים של השדרה הניהולית וכל זאת בכדי להמשיך ולשפר את השירות לתושבים. החזון שלנו הוא להפוך את מרבית השירותים לתושב למקוונים. כמו כן, בימים אלה אנו מקדמים שורה של פרויקטים, שמטרתם שימוש מוגבר בטכנולוגיות חדשניות והפיכת רמת-השרון לעיר חכמה ונגישה, שמסבירת פנים לכלל תושביה ומבקריה, אשר דואגת לשיפור השירות לתושב תוך התייעלות וחסכון במשאבים".