בינג של מייקרוסופט משלבת את ChatGPT
לאחר שמייקרוסופט השקיעה למעלה ממיליארד דולר בחברת OpenAI, החברה יצאה בהצהרה כי היא עומדת לשלב את הבינה המלאכותית שלה לתוך מנוע החיפוש בינג.
מייקרוסופט בוחרת – טכנולוגיה
היה צפוי שמיקרוסופט תשתמש בשירותים של ChatGPT, לאור מעורבותם בהתקדמות של Open AI. אחרי הכל, מיקרוסופט היא הכוח המניע מאחורי ההתקדמות שנעשתה ב- Open AI.
מיקרוסופט מחפשת לחולל מהפכה בדרך שבה אנחנו עובדים עם התוספת האחרונה שלה ל-Office 365 – DALL-E 2. עוזר זה המפעיל בינה מלאכותית של גרפיקה ותמונות, משתמש באלגוריתמים מתקדמים של למידה עמוקה וטכנולוגיית עיבוד שפה טבעית כדי לעזור למשתמשים ליצור מסמכים, מצגות ועוד (כל התמונות במאמר זה נעשו על ידי Dall-E. עם היכולות החזקות שלו, DALL-E 2 יקל על עסקים לייצר תוכן באיכות גבוהה במהירות וביעילות.
מיקרוסופט השקיעה רבות ב-OpenAI ורואה את עצמה כשותפה מרכזית להצלחתה. על מנת לשפר עוד יותר את מנוע החיפוש שלהם, הם גאים להשתמש בשירותים של OpenAI.
ככל שעסקים ממשיכים לחפש דרכים לייעל את הפעילות שלהם ולהפחית עלויות, השקעה בעוזרי כתיבה בינה מלאכותית הפכה לאופציה יותר ויותר אטרקטיבית. על ידי מינוף כוחה של בינה מלאכותית, קופירייטרים יכולים לייעל את התהליכים שלהם, להגביר את היעילות וליצור תוכן משכנע יותר בפחות זמן. מדובר בצעד כלכלי שיכול לא רק לחסוך לעסקים כסף אלא גם להגדיל את התפוקה והרווחיות שלהם.
מיקרוסופט שואפת לייצר מוצרים מבוססי צ'אט כבר זמן מה, כך ששילוב עם ChatGPT יכול לתת להם דחיפה עצומה בהשגת המטרות שלהם. בנוסף, ניתן לציין כי מהלך זה הוא יתרון גם בדרכים אחרות.
איך מייקרוסופט תשלב את ChatGPT ?
מיקרוסופט הכריזה לאחרונה על תוכניתה לשלב את ChatGPT,
עוזר כתיבה מבוסס AI מבוסס עיבוד שפה טבעית, בחבילת מוצרי Office 365 שלה.
הטכנולוגיה המאפשרת בינה מלאכותית זו אמורה לחולל מהפכה בדרך שבה קופירייטרים עובדים ולצמצם באופן דרסטי את הזמן והאנרגיה הנדרשים ליצירת תוכן.
עם היכולת של ChatGPT להבין מבני שפה מורכבים,
לייצר תוכן מותאם אישית וללמוד ממשוב משתמשים, מיקרוסופט סוללת את הדרך לעידן חדש בקופירייטינג.