קבוצת זאפ חשבו שקיבלו עוד לקוח תמים - אבל Fly Guy התערב ו- ד"ר רוני חן, מנהל חדרי לידה ומיון יולדות בבית חולים בלינסון, הרוויח...
ד"ר רוני חן הוא מנהל חדרי הלידה, מיון יולדות ומחלקות יולדות של בית החולים בלינסון, רופא מומחה במיילדות וגניקולוגיה, חלק מצוות תוכנית הטלווזיה 'בייבי בום', איש מקסים לכשעצמו, אבל… לא מבין גדול באינטרנט.
ד"ר חן פנה אלי בבקשה להקים לו אתר אינטרנט חדש ולעזור לו בקידום בעולמות האינטרנט.
לד"ר רוני חן היה באותו הזמן בו הוא פנה אלי, אתר אינטרנט עסקי שהוקם ע"י זאפ עסקים.
כשהאתר החדש של ד"ר חן היה מוכן ועלה לאוויר, ביקש ד"ר חן ממנהל התיק שלו בחברת זאפ, האדון דודי גרינברג, להוריד את האתר הישן שהוקם ע"י זאפ מהאוויר, כדי שנוכל לקדם את האתר החדש. אדון גרינברג אישר לו כי כך ייעשה ומיד.
חלפו יום יומיים, שבוע שבועיים, והאתר הישן, זה שנבנה ע"י קבוצת זאפ עסקים, עדיין חי וקיים.
אזרתי אומץ ובברכת הדרך של ד"ר חן, התקשרתי לאדון גרינברג הבוקר, 5.3.2018. תחילת השיחה היתה נעימה, אך ברגע שהבין את בקשתי,
פתר אותי ב 'בסדר… בסדר…' וניתק לי את הטלפון בפרצוף.
מוזמנים להאזין לשיחה…
רק בגלל עזות המצח והחוצפה של מנהל תיק הלקוחות, אדון דודי גרינברג ומצב חוסר האונים בו השאיר אותנו, נטשתי את כל משימותיי ומיקדתי את כל מרצי ויומי בכתיבת הפוסט הזה, וצרוף הקלטת השיחה המבישה עם האדון.
בנוסף, דרשתי מקבוצת זאפ כי:
- אתר האינטרנט הישן של ד"ר חן ייעלם מהעולם.
- גולשים המגיעים עדיין לכתובת האתר הישנה, יופנו אוטומטית לכתובת האתר החדשה: www.dr-chen.org.il
- אדון דודי גרינברג יעבור הדרכה מסודרת – כיצד יש לנהוג בלקוחות לא מרוצים.
- אדון דודי גרינברג יתנצל אישית ובכתב בפניי ובפני ד"ר רוני חן.
את הדרישה הוצאתי בשלל מקומות...
- בכל נכסי Fly Guy המגוונים בפייסבוק (כולל הפרטיים), לינקדין וטוויטר.
- פקס ללשכת מנכ"ל קבוצת זאפ.
- קבוצת דפי זהב בפייסבוק.
- עושות חשבון.
- הכל כלול.
- אצל נדב ב- חי בלילה.
- אצל טל בצינור.
- התוכנית הכלכלית.
- תוכנית הבוקר של אורלי וגיא.
- אצל נגה ב- ברקוד.
- קבוצות זאפ בפייסבוק.
בנוסף,
ווצאפ לטלפון האישי של מנכ"ל הקבוצה אילן צחי – שכבר זכה להכיר אותי תחת תפקידו כמנכ"ל הוט. (אבל זה כבר סיפור אחר)
עוד באותו הערב קיבלתי בווצאפ את תגובתו של מר דודי גרינברג,
ויצאתי לביתי בהרגשה ש… כן, אפשר לעמוד גם מול אותם גופים גדולים – ולנצח.
למחרת בבוקר, קיבלתי הודעה בפייסבוק מקבוצת זאפ כי "הנושא נמצא בבירור ובטיפול מול הלקוח".
מאושר התקשרתי לד"ר חן לשאול כיצד טופל העניין.
ד"ר חן לא הבין מה אני רוצה… אף אחד לא יצר איתו קשר.
אז הגבתי.
כעבור מספר שעות, קיבלתי טלפון מקבוצת זאפ, בה הודיעו לי שסוף סוף בוצעה ההפנייה.
מסרתי למטלפן את תודתי העמוקה, אך הזכרתי, כי הפעם הולכים עד הסוף, וכי על קבוצת זאפ לדאוג לנקות את שרתיהם מכל אזכור של ד"ר רוני חן, וכי אני מצפה מהסוכן דודי גרינברג למכתב התנצלות שיישלח לד"ר חן ואליי.
ואכן, בסוף יום העבודה, הגיע המכתב המיוחל – ואף הגבתי על כך את דעתי בפייסבוק, בעמודי קבוצת זאפ – וכאן.
בעיני, בן אדם גדול הוא בן אדם שיודע להודות בטעותו ולהתנצל.
אתמול, 5.3.2018, זעמתי על אדון דודי גרינברג, מנהל תיקי לקוחות בזאפ גרופ שפעל בצורה לא מכובדת ומכבדת כלפי לקוח שלי, ד"ר רוני חן.
כמנהגי, הוצאתי את זעמי על המקלדת על הרשת, על הנהלת זאפ…
היום, ב 18:25 הגיע מכתב ההתנצלות.
מסקנה אחת – גוף, שנראה גדול ומאיים, פגע בכם? לא להתכופף.
כולם בני אדם, כולם שווים בסופו של דבר והתעמרות של גופים גדולים, פקידים עם 'כח' וחברות שתפקידן לשרת אותנו, לא יכולה להמשיך ולהתקיים.
להגיב, לדרוש את המגיע לך, בלי היסחפויות, בלי התבכיינויות וחיפושי פיצויים ותביעות – פשוט להגיב ולהראות שבשנת 2018, צרכנים מפסיקים להיות פרייארים.
גיא.
רבים מחבריי האישיים טוענים כי אני מבזבז את זמני, מוציא אנרגיות על דברים מיותרים.
אני לא אפסיק. להיפך. קצתי בכל אותם פקידים חולי 'סגמת', מנהלים הפועלים כ 'עבד כי ימלוך' וגופים גדולים המאמינים כי מותר להם הכל.
בקרוב ארחיב.
גיא ברנע