פניות הציבור
פניות הציבור נעשות בדרך כלל על ידי אנשים שרוצים ליצור קשר עם חברה. הם יכולים להיות מכל סיבה שהיא, אבל הנפוץ ביותר הוא על מוצר או שירות.
פניית ציבור היא בקשה למידע או פעולה הנשלחת לחברה, ארגון או איש ציבור. הן מוגשות על ידי הציבור הרחב, לקוחות, או בעלי מניות. בירורים נעשים בדרך כלל כאשר אנשים רוצים ליצור קשר עם החברה המדוברת וניסיונותיהם לעשות זאת לא צלחו.
הדרך הטובה ביותר ליצור קשר עם חברה היא לשלוח מייל או למלא טופס מקוון.
אם אתם רוצים לדבר עם מישהו באופן אישי, אתם יכולים לנסות להתקשר למוקד שירות הלקוחות ולבקש את המחלקה המתאימה, אך ספק רב אם תצליחו.
עוד דרך מאד מומלצת היא לפנות דרך שרות הלקוחות של החברה בפייסבוק או בוואטסאפ, התגובות בדרך כלל מהירות יותר.
אחת הדרכים הטובות ביותר למשוך את תשומת הלב של חברה היא לפנות אליה במדיה החברתית ולתייג את כל מי שרלוונטי. כך הם יכולים להגיב במהירות, בדרך כלל תוך מספר שעות בלבד. כדי להצליח מומלץ להיות מנומס ומבין.